Monday, October 17, 2011

BABY, THE STARS SHINE BRIGHT fashion show and tea party

BABY, THE STARS SHINE BRIGHT chief designer and myself.


I was invited to the 2nd Annual BABY, THE STARS SHINE BRIGHT , fashion show and tea party on Friday and what a treat it was!

The Chinzanso Four Seasons Hotel was filled with cute Lolita girls. This frilly, cute crowd were going in the same direction, to the tea party! The girls we were walking with were seated at our table too.

ファッションブランドの「BABY, THE STARS SHINE BRIGHT」のお茶会とファッション
ショーへのご招待をいただき、出席してきました。
とっても素敵な会でしたよ!FOUR SEASONS HOTEL 椿山荘につくと、可愛らしいロリータガールちゃんたちでいっぱい。フリフリで可愛い女の子たちの後をついていくと、そこは夢のようなお茶会の会場でした。後をついていった可愛い女の子たちは、私たちと同じテーブルでした!



The overall outfit coordination and hairstyles were so impressive! All of the guests went out of their way to look super kawaii.

頭からつま先までトータルなコーディネイションやヘアスタイルもとっても印象的!
お客様みんばが超可愛いスタイルでばっちり!


Even the table setting was lovely. We were greeted by a sweet teddy bear with the BABY logo on his little foot and a secret gift which was a tea cup set (very Alice) .

それだけではありません!テーブルセッティングもとってもラブリーでした♥
小さな足にBABYさんのロゴがついた可愛いテディベアと、そして秘密のギフトのティー
カップセット(とってもアリスぽい)をいただきました。



We were served beautiful petite cakes with pink ribbons, roses, and the famous BABY rabbit bear character!

お席にはとっても美しいケーキプレート♥。そこには、
ピンクのリボンがついたプチケー
キや、バラ、BABYさんの人気キャラクター、うさくみゃちゃんまで!




Oh what a day! The theme was "Hoshinonamida Hime" translated as: Princess Star Teardrops.

The Neo Blythe "Hoshinonamida Hime" sold out before we even sat down for the party! The fashion show featured and exact replica of Hoshi's gorgeous dress and was worn by the most beautiful lolia.

ほんとうに素敵な一日でした(涙)。テーマは、ホシノナムダヒメ。
私たちのブライス「ホシノナミダヒメ」も会場で限定販売していたんですが、私たち
が到着する前に既に売り切れていました!
そしてファッションショーでは、ブライスの「ホシノナミダヒメ」をそのままつくっ
たゴージャスなドレスも登場。それを着ているロリータちゃんもとっても可愛らしかっ
たです!




It made us all feel so proud to be at the part and to celebrate the collaboration with the wonderful people at BABY, THE STARS SHINE BRIGHT. What a dream come true.

出席した私たちみんな、本当にこのような素晴らしいBABY, THE STARS SHINE BRIGHT
の人々とコラボレーションができて、そしてそのお祝いの席に参加することができた
ことを、誇りに思いました。夢が叶った気がします!

No comments:

Post a Comment