Sunday, February 12, 2012

CWC at the Tokyo Gift Show



Last week was the Tokyo gift show. We had a booth to promote some of our licensed properties including Blythe, Jeffrey Fulvimari, and Usaron (the character developed by Saki Yamashita).

東京ギフトショーが開催されました。
私たちCWCもブースをもち、私たちのプロパティ、ブライスやジェフリーフルビマーリや、Saki Yamashitaさんによるウサロンという新
キャラクターも含めいろいろご紹介させていただきました!

We received so such great feedback from all of the attendees. I was interviewed for a TV program about the Blythe Collection Guide Book.

いろいろな方々から面白い、可愛い!と大評判でした。ありがとうございました。

私もテレビのインタビューを受け、ブライスコレクションガイドブックについて語り
ましたよ!

No comments:

Post a Comment